DAB begeleidt de klant gedurende het hele verkoopproces, het verstrekken van belangrijke pre-en after sales services. Onze technische afdeling en verkopers bieden informatie en begeleiding om klanten te helpen bij de keuze van het beste product voor hun behoefte.

Om aan de behoefte van onze klanten te kunnen voldoen heeft DAB een eigen service afdeling.

 

  • Banner

     

    Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij verschillende documentatie voor u beschikbaar en video's waarin stap voor stap uitgelegd wordt hoe u uw DAB product in kunt stellen.

  • In bedrijf stellen

    AANVRAAG OPSTART INSTALLATIE

    Wanneer u een DAB drukverhogings- of vuilwaterinstallatie met een besturing heeft aangeschaft is het van belang deze op de juiste manier in te regelen. Het in bedrijf stellen van een installatie omvat het controleren van de aansluitingen en functies, als ook het optimaal inregelen van de installatie op locatie. Klik hier voor het aanvragen van een opstart.

  • Service op locatie

    SERVICE OP LOCATIE/ENKEL VOOR PROFESSIONELE KLANTEN

    Een pomp kan door verschillende omstandigheden in storing vallen. Wenst u een servicemonteur op locatie vult u dan onderstaand formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Dit is enkel voor professionele klanten.

  • garantie & reparatie aanvraag

    GARANTIE/HERSTELLINGSAANVRAAG

    Alle DAB producten hebben standaard een garantie van minumum 2 jaar, ook buiten de garantie periode staan wij voor u klaar voor een reparatie in onze werkplaats. Een garantie- of herstellingsaanvraag kan alleen gedaan worden door DAB Partners. Bent u geen partner neemt u dan contact op met de DAB partner waar u de pomp gekocht heeft.

  •  
  •  
  •  


U kunt contact opnemen met onze service afdeling via servicebl@dwtgroup.com of 02-4668353